Festiwal Smaku i Stylu Tchibo
Spotkanie ze stylistką, pyszna kawa i ekonomiczne zakupy – to nie plan na aktywne popołudnie, a efekt jednej wizyty w wybranych sklepach Tchibo, gdzie od początku października trwa Festiwal Smaku i Stylu. Specjalne atrakcje oraz promocje czekają na klientów odwiedzających wszystkie sklepy Tchibo do końca miesiąca.
Festiwal Smaku i Stylu Tchibo
Marka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, oferuje nie tylko przyjazną przestrzeń zakupową, ale także miejsce, gdzie można doświadczyć wielu pozytywnych emocji oraz delektować się pysznymi smakami. – W sklepach i kawiarniach Tchibo można napić się wysokiej jakości kawy i zjeść pyszne wypieki, skorzystać z pomocy Doradców przy kompletowaniu listy zakupów, a teraz również cieszyć się wyjątkowymi korzyściami, jakie oferuje Festiwal Smaku i Stylu. Przygotowaliśmy wiele promocji i niespodzianek, w tym bezpłatne konsultacje ze stylistką oraz kawowe upominki do zakupów, aby zapewnić naszym Klientom jak najlepsze doświadczenie podczas wizyty w Tchibo – komentuje Olga Tobiasz, Shops Marketing Manager w Tchibo.
Stylowe atrakcje
W ramach Festiwalu Stylu salony Tchibo zapewnią swoim Klientom bezpłatne konsultacje ze stylistkami. Dzięki wsparciu profesjonalistów, Klienci, spośród wielu pozycji odzieżowych, bez trudu odnajdą dopasowane do swoich potrzeb i oczekiwań stroje. W ofercie Tchibo każdy z produktów z kolekcji nienależących do kategorii żywności, będzie dodatkowo objęty promocją – przy zakupie 2 sztuk obowiązuje rabat 15%. Kupując 3 produkty, cena zostanie obniżona o 20%, a w przypadku zakupu 4 – Klienci zyskają zniżkę 25%. Do każdego zakupu, niezależnie od jego wartości, dołączony zostanie również specjalny voucher, który będzie można zrealizować w ciągu 2 tygodni.
Smakowite promocje
Jednak nie samą modą człowiek żyje! Jednym z filarów działalności Tchibo jest wysokiej jakości kawa. Już w październiku w kawiarniach marki pojawią się specjalne oferty promocyjne na napoje oraz słodkie przekąski. Podczas październikowej akcji Klienci, którzy lubią cieszyć się pyszną kawą w zaciszu swojego domu, będą mogli skorzystać z 25% zniżki na automatyczne ekspresy z serii Esperto . Dodatkowo klienci Tchibo w ramach Festiwalu Smaku będą mogli jako pierwsi poznać premierowe smaki syropu Monin, a do każdego zakupu otrzymają darmowe opakowanie najwyższej jakości ziaren kawy Tchibo. Wizyty w kawiarniach Tchibo można też urozmaicić wypiciem kawy z własną podobizną lub wybranym zdjęciem, a to wszystko dzięki wykorzystaniu specjalnej drukarki do kawy. SelfieTchiboccino to unikatowa możliwość celebrowania codzienności lub pomysł na wspomnienie miłych chwil – urządzenia do drukowania na kawie będą dostępne w lokalizacjach, w których odbywać się będą wydarzenia towarzyszące Festiwalowi Smaku i Stylu.
Festiwal Smaku i Stylu trwa przez cały październik, szczegółowy harmonogram wydarzeń:
6-7.10 – CH Sadyba BEST Mall (Warszawa), CH King Cross Praga (Warszawa), CH Silesia (Katowice), CH Magnolia (Wrocław), Galeria Bałtycka (Gdańsk).
20-21.10 – Galeria Mokotów (Warszawa), CH Batory (Gdynia), CH Alfa (Białystok), Galeria Łódzka (Łódź), Galeria Dominikańska (Wrocław).
27-28.10 – Galeria Krakowska (Kraków), CH Pestka (Poznań), CH Manufaktura (Łódź), CH Złote Tarasy (Warszawa), Wola Park (Warszawa), CH Focus (Bydgoszcz).
Akcja będzie wspierana przez działania komunikacyjne, m.in. influencer marketing i działania w social mediach.