Nabór na stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta i Gminy Szamotuły ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: inspektora w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym.
- Nazwa i adres jednostki organizującej nabór: Urząd Miasta i Gminy Szamotuły,
ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły. - Określenie stanowiska urzędniczego: inspektor w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym:
a) obywatelstwo polskie,
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
praw publicznych,
c) wykształcenie / staż pracy:
- wyższe magisterskie lub licencjackie – kierunek/specjalność: informatyka i
minimum 3-letni staż pracy,
d) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwa skarbowe,
e) znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz poszczególnych
ustaw z nim związanych,
f) znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne i innych aktów odnoszących się do funkcjonowania systemów
informatycznych w administracji publicznej,
g) wiedza niezbędna do realizacji n/w zakresu zadań,
h) nieposzlakowana opinia,
i) wysoka kultura osobista,
j) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
k) odporność na stres.
2/ dodatkowe:
a) praktyczna znajomość języka angielskiego,
b) roczny staż pracy w administracji samorządowej.
- Zakres zadań:
a) administrowanie sieciami komputerowymi urzędu,
b) konfigurowanie serwerów, stacji roboczych i urządzeń sieciowych,
c) pomoc pracownikom w użytkowaniu sprzętu, oprogramowania informatycznego oraz
korzystaniu z baz danych i serwisów internetowych,
d) przygotowywanie stanowisk pracy – instalowanie systemów operacyjnych i
oprogramowania,
e) wdrażanie i aktualizacja oprogramowania i baz danych,
f) ewidencjonowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania,
g) udział w zakupach sprzętu komputerowego, oprogramowania i materiałów
eksploatacyjnych,
h) pełnienie funkcji koordynatora gminnego ds. informatyki przy wyborach i referendach,
i) pełnienie funkcji koordynatora w zakresie dostępności cyfrowej oraz dostępności
informacyjno-komunikacyjnej w urzędzie,
j) wprowadzanie informacji do serwisu Biuletynu Informacji Publicznej,
k) obsługa monitoringu wizyjnego miejskiego oraz monitoringu wizyjnego urzędu,
l) diagnozowanie uszkodzeń sprzętu i wykonywanie napraw pogwarancyjnych nie
wymagających zlecania napraw,
ł) zapewnianie sprawności technicznej sprzętu komputerowego i peryferyjnego,
m) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej przeniesień bądź likwidacji sprzętu
komputerowego jako środka trwałego.
n) wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Wydziału. - Informacja o warunkach pracy:
a) praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu MiG,
b) wymiar czasu pracy wynosi 8-godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie
5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym;
c) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
d) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu. - Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
W miesiącu marcu 2022r. tj. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia
ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych, był niższy niż 6%. - Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą dot.
wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z
przeprowadzeniem naboru ( druk w załączeniu na stronie: www.bip.szamotuly.pl ),
b) list motywacyjny wraz z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych
osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem naboru,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje zawodowe,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
e) oświadczenia :
- „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych.” zgodnie z
art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U.
z 2022 roku poz. 530 ). - „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.” zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008
r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz. 530 ). - „Cieszę się nieposzlakowaną opinią” zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o
pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz. 530 ). - „Posiadam obywatelstwo polskie” zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o
pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz. 530 ).
( druk w załączeniu na stronie: www.bip.szamotuly.pl ),
W przypadku wyboru kandydat będzie zobowiązany, przed podjęciem zatrudnienia,
przedstawić zaświadczenie o niekaralności.
f) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku,
g) orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, jeśli kandydat je posiada,
h) wykaz złożonych dokumentów.
Wszystkie dokumenty wytworzone przez kandydatów muszą być podpisane. Oferty niepełne
lub bez zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zawierające dokumenty i
oświadczenia niepodpisane zostaną odrzucone.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
dokumenty należy składać w kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły, ul. Dworcowa 26;
64-500 Szamotuły, do dnia 4 maja 2022r. godz. 9.00 w zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór
na stanowisko urzędnicze – inspektor w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym ”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym powyżej terminie nie będą rozpatrywane.