Poszukiwany kierownik ds. gospodarki odpadami w Szamotułach
Burmistrz Miasta i Gminy Szamotuły ogłasił nabór na stanowisko urzędnicze: kierownika Wydziału Gospodarki Odpadami.
Poszukiwany kierownik ds. gospodarki odpadami w Szamotułach
Określenie stanowiska urzędniczego: kierownik Wydziału Gospodarki Odpadami. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym: niezbędne obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania:
wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie: kierunek/specjalność: rachunkowość lub rachunkowość i sprawozdawczość budżetowa lub rachunkowość i finanse lub ekonomia lub ochrona środowiska lub zarządzanie środowiskiem i gospodarka odpadami lub gospodarka odpadami i odnawialne źródła energii, wymagany staż pracy: minimum 5 lat, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz poszczególnych ustaw z nim związanych, wiedza niezbędna do realizacji zadań Wydziału Gospodarki Odpadami, wiedza o Mieście i Gminie Szamotuły, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, zdolność podejmowania rozstrzygnięć merytorycznych, nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, umiejętność zarządzania zasobem ludzkim, bezkonfliktowość, odporność na stres.
Dodatkowe:
a) roczny staż pracy w administracji samorządowej,
b) umiejętność interpretacji rozstrzygnięć merytorycznych,
c) doświadczenie w kierowaniu zespołem.
- Zakres zadań:
a) kierowanie pracą Wydziału Gospodarki Odpadami, a w szczególności:
planowanie i organizowanie pracy wydziału, nadzorowanie i kontrolowanie wyników,
motywowanie pracowników,
b) nadzorowanie realizacji zadań związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi,
c) sporządzanie planów, projektów budżetu i sprawozdań z realizacji budżetu Wydziału,
projektów uchwał i zarządzeń, analiz, ocen, informacji publicznych oraz innych opracowań, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie zajmowanego
stanowiska pracy. - Informacja o warunkach pracy:
a) praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu MiG
b) wymiar czasu pracy wynosi 8-godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie
5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym;
c) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
d) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu. - Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce. W miesiącu sierpniu 2023r. tj. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą dot.
wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z
przeprowadzeniem naboru ( druk w załączeniu na stronie: www.bip.szamotuly.pl ),
b) list motywacyjny wraz z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych
osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem naboru,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje zawodowe,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
e) oświadczenia :
- „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych.” zgodnie z
art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z
2022 roku poz. 530 ). - „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.” zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada
2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz. 530 ). - „Cieszę się nieposzlakowaną opinią” zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o
pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz. 530 ). - „Posiadam obywatelstwo polskie” zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o
pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz. 530 ).
( druk w załączeniu na stronie: www.bip.szamotuly.pl ),
W przypadku wyboru kandydat będzie zobowiązany, przed podjęciem zatrudnienia,
przedstawić zaświadczenie o niekaralności.
f) oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
g) orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, jeśli kandydat je posiada,
h) wykaz złożonych dokumentów.
Wszystkie dokumenty wytworzone przez kandydatów muszą być podpisane. Oferty niepełne lub
bez zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zawierające dokumenty i oświadczenia niepodpisane zostaną odrzucone.
Termin i miejsce składania dokumentów:
dokumenty należy składać w kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, do dnia 6 października 2023r. godz. 13.00 w zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – kierownik Wydziału Gospodarki Odpadami”. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym powyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Szamotuły
Dariusz Wachowiak.