19 marca 2024

4 thoughts on “Stacja stoi, Trąba żyje.

  1. Warto przytoczyć wspomniane przez radnego Węglewskiego, fatalne usytuowanie fatalne usytuowanie lądowiska.. O ile usytuowanie przy centrum handlowym samo w sobie nie stanowi problemu, to owe centrum handlowe powoduje trudność w dotarciu do owego lądowiska. A zakorkowane owego odcinka stanowi trudność w dotarciu karetki czy utworzeniu korytarza życia..

  2. Nie brak obwodnicy stanowi problem, a „techniczna przepustowość” tamtego odcinka.. Gdyby wpisać w ten odcinek drogi dwa trzy ronda, ruch na tym odcinku byłby ciągły i nawet gdyby owa stacja była „piętrowa” nie powodowałaby zakorkowania. Pobudowanie stacji zmniejsza miejsce parkowania co przy braku możliwości szybkiego wyjazdu z centrum handlowego stanowi podwojenie problemu zakorkowania. Oczywiste obwodnica w znaczący sposób „rozrzedzi ruch na tym odcinku wyrzucając transport ciężarowy..

  3. Weźcie już zaorajcie te stronę szamotulskiego frustrata, bo się czytać tego nie da. Co to ma wspólnego z dziennikarstwem? Jakaś dziennikarska miernota manipuluje faktami, gdzie jest w tym tekście info o całym postępowanie na szczeblu wojewódzkim i tym, kto wydał pozwolenie na budowę?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial